گوناگون

درگیری نیروهای سپاه با ضد انقلاب در ماکو/ شهادت یک سریاز

پارسینه: فرماندار شهرستان ماکو از شهادت یک سرباز طی درگیری اشرار ضد انقلاب با نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در منطقه آغگل بورالان خبر داد.

پارسینه: حمید احمدیان فرماندار شهرستان ماکو در گفتگو با ایسنا اظهار کرد : این درگیری صبح امروز در منطقه آغگل بورالان بین نیروهای سپاه پاسداران ماکو و اشرارمسلح روی داد که در این درگیری یک سرباز اهل شهرستان شوط به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دو نفر دیگر به صورت سطحی مجروح گردیدند .

رییس شورای تامین شهرستان تصریح کرد : اشرار مسلح در درگیری چند ساعته خود با نیروهای سپاه مجبور به فرار از منطقه شدند که هم اکنون عملیات تعقیب توسط نیروهای نظامی و انتظامی در حال اجرا می باشد .

وی ادامه داد : هنوز از میزان تلفات نیروهای اشرار مسلح خبری دریافت نکرده ایم که اخبار کامل را متعاقبا اعلام خواهیم کرد

ارسال نظر

  • یک ایرانی

    به عنوان یک ایرانی از سپاه پاسداران و سایر نیروهای عزیز انتظامی و نظامی خواهش می کنم اجازه ندهند با تداوم شرارتهای ضد انقلاب و سایر تبه کاران به امنیت ملی ما خدشه ای وارد شود هر چند تحرکاتی از این دست رقمی حساب نمی شوند اما برای ما به اصطلاح "افت" داره داداش...

  • ناشناس

    چرا از زمانی که دولت تدبیر وامید روی کار اومده ودیپلماسی لبخند را بکار گرفته مرز های ما نا امن شده

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد