گوناگون

امام جمعه لاهیجان:ملت ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه نیاز به قیم ندارد/غرب باید خود را اصلاح کند

پارسینه: امام جمعه لاهیجان با تاکید براینکه غرب باید ابتدا خود را اصلاح کند، اظهار کرد: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه نیاز به قیم ندارد.

حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر تقوا را سرچشمه تمام پاکی‌ها دانست و اظهار کرد: اگر انسان به خداوند توجه داشته باشد به دنبال گناه نمی‌رود.

وی به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال 93 اشاره کرد و افزود: حرکت جهادی باید از طرف مسئولان آغاز شود.

عبدالله‌زاده پاشاکی توسعه اقتصادی را بر بستر فرهنگ خواند و بیان کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی کشور را به شکوفایی اقتصادی می‌رساند.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به تحریم دشمنان علیه نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نشان داد که با تبعیت از مقام ولایت در صحنه حضور دارد و این موجب شکست دشمن شد.

وی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده که تحریم‌ها در مردم ایران تاثیر ندارد و باید در مقابل ملت عذرخواهی کرده و سر تسلیم فرود آورد.

عبدالله‌زاده پاشاکی یادآور شد: تا زمانی که ملت از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کند آسیبی به کشور وارد نمی‌شود.

امام جمعه لاهیجان به نقض حقوق بشر در کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: دنیا در برابر بی‌عدالتی کشورهای غربی سکوت کرده است.

وی با تاکید براینکه غرب باید ابتدا خود را اصلاح کند، اظهار کرد: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه نیاز به قیم ندارد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ما تا حالا فکر میکردیم ایران ملت رشد کرده ای هست.خوب ادم اشتباه میکنه من هم اشتباه فکر میکردم.

  • بینا

    انشاء ا... حاج آقا به حرفهایی که زده اند واقعاً هم معتقد هستند .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد