گوناگون

فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد: ایران قصد عملیات انتحاری در تنگه هرمز دارد!

پارسینه: فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا احتمال داده که ایران قصد انجام یک عملیات انتحاری در تنگه هرمز را دارد.



دلیل وی برای این ادعا افزایش شمار قایق‌های تندروی ایران در این منطقه است. یک دریاسالارارتش آمریکا اعلام کرده که ایران قصد دارد علیه نیروهای آمریکایی در خلیج فارس دست به عملیات انتحاری بزند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مارک فاکس، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا مستقر در خلیج فارس گفته که «ایران تعداد زیردریایی‌ها و قایق‌های تندروی خود را افزایش داده است». به گفته‌ی او برخی از این قایق‌های تندرو مجهز به کلاهک انفجاری هستند که می‌توانند در عملیات انتحاری مورد استفاده قرار بگیرند.

وی که در یک پایگاه نظامی در بحرین سخن می‌گفت، دفاع از خود را حق نیروهای تحت فرماندهی‌اش دانست. دریاسالار فاکس همچنین اطمینان داده که نیروهای او هوشیار و آماده هستند تا هرگونه حمله‌ای را دفع کنند. او در عین حالا گفته است که باید برای هر رویدادی آماده بود.

ارسال نظر

  • محمود عزیزی

    عالی

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد