گوناگون

قهر مردم با صندوق رای به این معنا است که به طرف مقابل رای داده‌اند

قهر مردم با صندوق رای به این معنا است که به طرف مقابل رای داده‌اند

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: روز جمعه باید مشارکت حداکثری داشته‌ باشیم و هر کدام یک ستاد انتخاباتی باشید و مردم را پای صندوق بیاورید.

به گزارش پارسینه؛ پزشکیان امروز (۱۳ تیر) در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود در سفر به کرمانشاه و دیدار با مردم این استان، هدف خود از حضور در انتخابات را نوکری مردم عنوان کرد و گفت: آمده‌ام صدای کسانی باشم که صدای آنها تاکنون شنیده نشده است و حق و حقوق اقوام، مذاهب، اقلیت‌‎ها و مردم حاشیه که تاکنون نادیده گرفته شده را پیگیری کنم.

وی مردم را افتخار مملکت دانست که حکومت به وجود آنها پایدار است و ادامه داد: اگر شما نباشید، ما نیز معنا نخواهیم داشت. من نیز یکی از بندگان خدا هستم که توفیقی حاصل شده که امروز اینجا در خدمت شما باشم. شور و شوق شما مردم را که می‌بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می‌کنم و قسم می‌خورم که پیگیر حق و حقوق و در پی رفع مشکلات تک تک شما خواهم بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم تا حد امکان و اختیار، نگاهم به افرادی باشد که تاکنون آن‌طور که باید دیده نشده و صدایشان شنیده نشده است.

وی ادامه داد: کاری خواهیم کرد همه مردم در اداره مملکت مداخله کنند، نه تنها یک عده و گروه خاص. اینکه عده‌ای تصور کنند می‌توانند با همراهی ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت بر کل مملکت حاکمیت کنند نادرست است و باید با قدرت گرفتن از همه مردم به قدرت برسیم.

پزشکیان با بیان اینکه تا پای جان روی وعده‌های خود ایستاده‌ام، گفت: قول می‌دهم اگر با قدرت مردم به این مسئولیت برسم، پیگیر مشکلات همه اقشار از جمله کارمندان، کشاورزان، کولبران، بازنشستگان، معلمان، مهندسان، دختران، پسران، اهل سنت و ... باشم.

وی با بیان اینکه خود را پیشگاه خدا، شهدا و مردم پاسخگو می‌دانم و به مردم قول می‌دهم که این پاسخگویی ادامه داشته باشد، عنوان کرد: کاری خواهیم کرد که  فقر، تبعیض، دروغ و فساد از کشور رخت  بربندد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید ایران را به جایی برسانیم که دختران، پسران و حتی پیران ما حسرت آن طرف خاک را نخورند، گفت: این توان را داریم که ایران را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند، نه اینکه ما حسرت دیگران را بخوریم.

وی گفت: از همه جوانان، متخصصین و بهترین کارشناسان فارغ از اینکه از چه قوم و مذهب و گروهی باشند، به شرط شایستگی برای حل مشکلات کشور استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه از شهید سردار سلیمانی به عنوان قهرمان ملی یاد کرد و افزود: اینکه رقبا تلاش کنند از شخصیت‌ها، شهدا و بزرگان کشور بهانه‌ای برای تخریب دیگران پیدا کنند را باید در خواب ببینند. نباید برخی از نام شهدا به نفع خود استفاده کنند، زیرا شهدا و قهرمانان محدود به گروه خاصی نبوده و متعلق به همه مردم ایران هستند.

پزشکیان عنوان کرد: از همه مردم می خواهم همچنان در صحنه بمانند و روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با بیان اینکه روز جمعه باید مشارکت حداکثری داشته‌باشیم و هر کدام یک ستاد انتخاباتی باشید و مردم را پای صندوق بیاورید، گفت: قهر مردم با صندوق رای به این معنا است که به طرف مقابل رای داده‌اند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار