گوناگون

حمایت عجیب کیهان از دونالد ترامپ +عکس

حمایت عجیب کیهان از دونالد ترامپ +عکس

روزنامه کیهان در شماره امروز خود با انتشار مطلبی به وضوح نشان داد که نامزد محبوب این روزنامه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ است.

به گزارش پارسینه، روزنامه کیهان در شماره امروز خود با انتشار مطلبی به وضوح نشان داد که نامزد محبوب این روزنامه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ است. کیهان به دنبال کناره‌گیری بایدن از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار یک مطلب و تصویر چند جلد از روزنامه‌هایی که آنها را «مدعیان اصلاحات» خوانده، نوشته که نامزد محبوب این رسانه‌ها بایدن بوده است.

کیهان در این مطلب تلاش کرده نشان بدهد که روزنامه‌های مورد نظرش حامی بایدن بوده‌اند و با کناره‌گیری او سرخورده شده‌اند. این در حالی است که در انتخابات آمریکا دو چهره مشخص بیشتر حضور ندارند. در ماه‌های گذشته رقیب بایدن کسی نبوده جز دونالد ترامپ که دشمنی او با ایران اظهر من الشمس است. ترامپ با پاره کردن برجام و بازگرداندن تحریم‌های ظالمانه ضربه سختی به اقتصاد ایران و مردم کشور وارد کرد که همچنان ادامه دارد.

کیهان با حمله به بایدن و کسانی که آنها را در صف حامیان نامزد دموکرات جا داده، علنا از ترامپ حمایت کرده. انتخاب این نامزد جمهوری‌خواهان به عنوان رییس‌جمهور آمریکا در انتخابات پاییز، اتفاقی ناگوار برای ایران خواهد بود و مذاکره و تعامل برای رفع تحریم‌ها و بازگرداندن اقتصاد به شرایط بهتر را سخت خواهد کرد. موضوعی که ظاهرا از نظر مدیران روزنامه تندروی کیهان دور مانده یا به دلایل دیگری از این تقابل مخرب استقبال می‌کنند.

photo_2024-07-23_12-07-23

منبع: تازه نیوز

ارسال نظر

  • ناشناس

    عجیب ترین خاطره ای که از حسین شریعتمداری در ذهن من باقی مانده ... روزی است که همزمان با کمپین ضد برجام نتانیاهو و تحصن و تظاهرات در برابر پارلمانهای دنیا ... همزمان حسین شریعتمداری جلوی درب مجلس کمپین نه به برجام راه انداخته بود ..

    عجیب تر اینکه همصدا با نتانیاهو .و ترامپ .. و لابی بین المللی صهیونیسم ... برجام را بدترین توافق میدانست

    الان هم تمام مقالات و اظهاراتش دقیقا در جهت اجرایی شدن کارزار فشار حداکثری بر ایران است و هر کاری که بخواهد مانع این فشار باشد با شدیدترین حملات شریعتمداری مواجه میشود ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار