گوناگون

شاه الکن انگلیسی مأمور «سرویس مخفی»می شود

پارسینه: «سرویس مخفی» که در حال نام نویسی کادر فنی خود است ، قصد دارد نام کالین فیرث بازیگر اسکار گرفته سینما را هم در فهرست بازیگران اصلی خود ثبت کند.

متیو ون «سرویس مخفی» را بر اساس یک قصه کمیک و مصور شش قسمتی به همین کارگرادانی می‌کند . مارک میلار نویسنده این کتاب است.

خط اصلی این قصه مصور درباره مردی به گری یک جوان خیابان گرد و آواره است که از سوی عموی خود (جک لندن جاسوس عالی‌رتبه) استخدام می‌شود تا وارد دنیای پیچیده و بین‌المللی جاسوسی شود.

هدف عموی گری از انجام این کار این است که از یک سو او را از آوادگی نجات دهد و از سوی دیگر، از وی یک مامور ضد جاسوسی جدید مثل جیمز‌باند بسازد.

متیو ون فیلم‌نامه اقتباسی «سرویس مخفی» را با همکاری دوست و همکار قدیمی خود جین گلدمن نوشته است. اگر کالین فیرث قرارداد بازی در فیلم را امضاء کند، در نقش عمو جک (که او را نباید با جک لندن نویسنده معروف اشتباه گرفت)ظاهر خواهد شد.

شنیده می‌شد که آرون جانسن قرار است در نقش کاراکتر گری بازی کند. اما به دلیل شلوغ بودن جدول کاری و قرارداد حضور در چند فیلم تازه، نمی‌تواند با این پروژه همکاری کند.

به این ترتیب، تلاش سازندگان «سرویس مخفی» برای پیدا کردن بازیگر اصلی آن ادامه دارد. تهیه کنندگان فیلم گفته‌اند یک بازیگر تازه‌وارد یا چندان ناشناخته را برای نقش ‌گری می‌خواهند.

ریدلی اسکات کارگردان مطرح انگلیسی تبار سینما و مارک هامیل (بازیگر اصلی سه گانه اول« جنگ‌های ستاره‌ای» در دهه هفتاد میلادی) به عنوان بازیگر میهمان نقش‌های کوتاهی در «سرویس مخفی» بازی خواهند کرد.

این دو در نقش کاراکترهایی بازی خواهند کرد که به شخصیت شرور و خبیث قصه فیلم نزدیک هستند. حضور در چنین نقش‌هایی توسط این دو ،باعث حیرت اهل فن و صاحب نظران هنری شده است.

کالین فیرث که قرار است نقش جک لندن عموی گری را در فیلم بازی کند، از بازیگران غیر متعارف سینماست که در کنار حضور در فیلم‌های مستقل، با محصولات عامه‌پسند هم‌ همکاری می‌کند.

او دو سال قبل برای بازی در نقش پادشاه جوان و الکن بریتانیا در درام شرح حال گونه «سخنرانی پادشاه» اسکار بهترین بازیگر مرد سال را دریافت کرد.

وی هم‌اکنون فیلم «در زدن شیطان» را آماده نمایش عمومی دارد. قصه این درام جنایتکارانه شرح حال گونه ، درباره قتل فجیع سه نوجوان در کانادا و دادگاهی جنجالی است که به دنبال آن تشکیل شد.

این فیلم را آتوم گویان فیلم‌ساز سرشناس سینمای کانادا براساس فیلم‌نامه‌ای از اسکات اریکسون کارگردانی کرده و ریس ویترزپون هم در آن بازی دارد.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد