گوناگون

داور می‌توانست کی‌روش را اخراج کند!

داور می‌توانست کی‌روش را اخراج کند!

پارسینه: امیر حاج رضایی معتقد است تیم ملی ایران با وجود پیروزی قاطع مقابل قطر عملکرد قابل دفاعی از خود به نمایش نگذاشته است و باید تا مسابقه با چین صبر کرد و پس از آن برایند کلی آنالیز فنی را مورد ارزیابی قرار داد.

تحریریه پارسینه | امیر حاج رضایی معتقد است تیم ملی ایران با وجود پیروزی قاطع مقابل قطر عملکرد قابل دفاعی از خود به نمایش نگذاشته است و باید تا مسابقه با چین صبر کرد و پس از آن برایند کلی آنالیز فنی را مورد ارزیابی قرار داد.
امیر حاج‌رضایی در مورد نمایش ضعیف تیم ملی مقابل قطر و اینکه آیا ایران ضعف‌هایش را به‌زودی برطرف خواهد کرد یا خیر، به خبرنگار پارسینه اظهار داشت: «من گفتم که باید برای شعور مردم احترام قائل باشیم و به همین دلیل معتقدم بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و قطعا تماشاگران و هوادارانی که این مسابقه را تماشا کردند نیز از کیفیت فنی این مسابقه راضی نبودند.

حاج‌رضایی: داور می‌توانست کی‌روش را اخراج کند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «دستاورد مهم ما در این مسابقه گرفتن سه امتیاز بوده و فکر می‌کنم بعد از بازی روز سه‌شنبه می‌توانیم بهتر در مورد تیم ملی صحبت کنیم. بازی مقابل چین هم به‌طور حتم برای ما سخت خواهد بود، چون تیم هایی چون چین دیگر مثل سابق نیستند که مطمین از کسب سه امتیاز به کشورشان سفر کنیم و با خیال راحت برگردیم. مطمین باشید یکی از سخت ترین مسابقات ایران مقابل چین خواهد بود چون در صورت شکست این تیم، جام جهانی برای انها کمرنگ خواهد شد.»

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از حرکات کی‌روش در کنار زمین عنوان کرد: «داوری در مسابقه ایران - قطر بسیار ضعیف بود و معتقدم اگر یک داور قوی این مسابقه را سوت می‌زد، احتمالاً کی‌روش را روی سکوها می‌فرستاد. البته گاهی اوقات اعتراض خوب است به‌شرطی که دچار خسارت جمعی نشود. مطمئناً اگر کی‌روش محروم شود تیم ملی از این موضوع ضربه خواهد خورد.»

ارسال نظر

  • کورش

    حاج رضایی چه داند قیمت نقل و نبات

  • ناشناس

    متاسفانه سالهای ساله که بدلیل اینکه امکانات فرهنگی ورسانه ای در حوزه ی ورزش در دست کسانی ست که خود فاقد قابلیتهای حداقلی برای درک امور فرهنگی بوده و بی توجه به تاثیر عملکرد خود در این حوزه میباشند لطمات گزاف وگاه جبران ناپذیری رو وارد کرده است ...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد