گوناگون

فتح‌الله‌زاده:جای پرسپولیس بودیم با سه گل اختلاف داربی را می‌بردیم

پارسینه: بازی چندان دلچسب نبود و آنچیزی که همه انتظارش را داشتند از آب درنیامد. با توجه به وضعیتی که پرسپولیس در جدول داشت انتظار داشتیم که این تیم برای خروج از بحران به آب و آتش بزند و تلاش کند تا از ما پوئن بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال منتظر ارائه نمایش بهتری از جانب تیم پرسپولیس بوده و انتظار نداشته حریف با وجود قرار گرفتن در شرایط بد در جدول به آب و آتش نزند.

علی فتح‌الله‌زاده پس از داربی 76 گفت: بازی چندان دلچسب نبود و آنچیزی که همه انتظارش را داشتند از آب درنیامد. با توجه به وضعیتی که پرسپولیس در جدول داشت انتظار داشتیم که این تیم برای خروج از بحران به آب و آتش بزند و تلاش کند تا از ما پوئن بگیرد. اما برای بازیکنان ما زیاد فرقی نداشت. آن‌ها می‌دانستند با مساوی هم در صدر جدول می‌مانند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات پرسپولیسی‌ها که معتقد بودند سه امتیاز بازی باید به این تیم می‌رسیده، گفت: من اصلا این حرف را قبول ندارم که پرسپولیس حقش بوده به گل برسد. آن‌ها یک موقعیت جدی داشتند و شبیه همان موقعیت را هم فرهاد مجیدی داشت که از دست داد. البته قبول دارم دو سه دقیقه‌ای حمله کردند و فشار آوردند اما موقعیت چندانی نداشتند.

وی درباره اظهارات رویانیان که به شدت علیه تیم داوری اعتراض کرده بود گفت: تا جایی که من شنیده‌ام یحیی گل‌محمدی در پایان بازی ا ز قضاوت قهرمانی تشکر کرد . به نظر من تیم داوری خوب کار کرد و مشکل خاصی نداشت. تا جایی هم که من صحنه‌ها را دیدم هیچ کدام پنالتی نبود. پارسال در طول یک فصل 17 پنالتی به سود تیم ما نگرفتند یک بار به داوری حمله نکردیم. ظاهرا این گونه که شنیده‌ام کارشناسان داوری هم در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که پنالتی نبوده است.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید داربی بدون گل برای تماشاگران هیجانی ندارد گفت: قطعا همین گونه است. همه بازی پرگل دوست دارند اما همان طور که گفتم لازمه این کار این بود که پرسپولیس با توجه به وضعیتی که دارد برای رسیدن به گل به آب و آتش بزند اما آن‌ها هم احتیاط کردند و جلو نیامدند. اگر شرایط برعکس بود و ما جای پرسپولیس بودیم داربی را با اختلاف سه گل می‌بردیم چرا که در آن صورت انگیزه بسیار بیشتری داشتیم. ضمن اینکه تراکتور هم دیروز نتوانست بازی‌اش را ببرد و همه می‌دانستند که یک مساوی برای صدرنشینی کافی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره صحنه‌های حاشیه‌ای به وجود آمده توسط تماشاگران نیز گفت: به هر حال در بازی‌هایی با این سطح اهمیت و هیجان این مسائل پیش می‌آید اما به نظر من هواداران هر دو تیم امروز خوب بودند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

فتح‌الله‌زاده که در این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور نداشت، درباره حضور فرهاد مجیدی به عنوان یار تعویضی و بستن بازوبند کاپیتانی گفت: مسائل مربوط به کاپیتانی جوسازی‌هایی بود که علیه تیم ما راه انداخته بودند از ابتدا هم بحث کاپیتان‌ها معلوم بود. من همان ابتدای کار گفتم که ماجرا بر سر بستن بازوبند نیست. در تیم ما همه هوای همدیگر را دارند و به پیشکسوت احترام می‌گذارند. این اتفاق دقیقا در بازی هم افتاد و مجیدی پس از حضور در میدان بازوبند را در اختیار گرفت. بازی خوبی هم انجام داد و با توجه به فرصت اندکی که داشت، خوب بازی کرد. یک موقعیت گلزنی هم داشت که از دست رفت اما از بازی مجیدی راضی هستیم.

وی در پایان درباره حضور فرانکو بار ِسی به دعوت رویانیان گفت: برخی دوستان می‌گویند ما خبردار نشده‌ایم و کم آورده‌ایم. البته ما که کم نمی‌آوریم. ما 12 سال پیش این کار را انجام دادیم. 12 سال پیش رودی فولر، سرمربی تیم ملی آلمان را به تهران دعوت کردیم و او از نزدیک بازی‌های تیم ما را تماشا کرد. آقای رویانیان 12 سال دیر این کار را انجام داد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    بله اقاي فتح الله زاده اگه داور مسابقه ميگذاشت ما حتما سه گل به شما زده بوديم ...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد