گوناگون

شوک به آرسنال ؛ مصدومیت عجیب کالافیوری

شوک به آرسنال ؛ مصدومیت عجیب کالافیوری

باشگاه آرسنال نگران میزان مصدومیت مدافع ملی پوش ایتالیایی خود است.

به گزارش پارسینه؛ ستاره آرسنال ، ریکاردو کالافیوری، به نظر می‌رسد که در پی برخورد غیرمنتظره‌ای در جریان بازی لیگ ملت‌های اروپا دچار مصدومیت شده است. کالافیوری، ۲۲ ساله، برای بازی حساس روز جمعه ایتالیا مقابل فرانسه در پارک دو پرنس به تیم ملی پیوسته بود. او پس از نمایش‌های چشمگیر در یورو ۲۰۲۴ که منجر به انتقال ۴۲ میلیون پوندی‌ به ورزشگاه امارات از تیم بولونیا در تابستان جاری شد، به تیم ملی ایتالیا بازگشته بود.

با این حال، هواداران تیم شمال لندن ممکن است اکنون بابت بازی جمعه شب نگران باشند زیرا کالافیوری در دقیقه ۷۱ از زمین بازی بیرون رفت. این حادثه از برخورد بین هم‌تیمی کالافیوری، الساندرو باستونی، و ستاره فرانسه، عثمان دمبله، در دقیقه ۶۶ آغاز شد. باستونی، مدافع اینتر میلان، دمبله را به زمین انداخت و پای چپ دمبله هنگام فرود به پای چپ کالافیوری برخورد کرد و به زانوهای او آسیب زد. ستاره آرسنال که کمی دچار پیچ خوردی از ناحیه مچ پای شده بود تلاش کرد که به بازی ادامه دهد، اما پنج دقیقه بعد توسط الساندرو بونگیورنو تعویض شد. کالافیوری برای آماده شدن پس از پیوستن به تیم میکل آرتتا در ماه ژوئیه به زمان نیاز داشت و در دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون در ماه گذشته روی نیمکت نشسته بود.


 

منبع: فوتبالی

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد