گوناگون

شوک بزرگ دوم به آرسنال؛ اودگارد نمی تواند راه برود+ عکس

شوک بزرگ دوم به آرسنال؛ اودگارد نمی تواند راه برود+ عکس

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که مارتین اودگارد تنها با عصا قادر به راه رفتن است.

به گزارش پارسینه؛  تیم ملی نروژ شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی اتریش رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد اما این برد با خبر بدی برای آنها همراه بود.

اودگارد در جریان این بازی دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۶۷ زمین بازی را ترک کرد و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در همان زمان اعلام کردند که به احتمال زیاد او حداقل چند هفته قادر به همراهی آرسنال نخواهد بود و نمی‌تواند در زمین حاضر شود.

yu31hll0

سرمربی تیم ملی نروژ هم پس از پایان بازی تایید کرد که شرایط این بازیکن در رختکن چندان خوب به نظر نمی‌رسید و حالا تصاویری از او در مسیر بازگشت به لندن برای انجام تست پزشکی در باشگاه آرسنال منتشر شده که باعث نگرانی بیشتر هواداران این تیم شده است.

در این عکس مشخص است که اودگارد نمی‌تواند به راحتی راه برود و تنها به کمک عصا قادر به راه رفتن است و به این ترتیب انتظار می‌رود که او برای مدت زمانی طولانی از همراهی این تیم در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس و احتمالاً لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهد بود.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد