گوناگون

مجازات یک متجاوز به عنف در آمریکا

پارسینه: براساس اسناد دادگاه، وی که رییس اسبق یک کمپین دوچرخه‌سواری در سان‌ دیگو بوده است، در اکتبر 2011 در حالی که یک جشن سالیانه را برگزار کرده بود، یکی از قربانیانش را ربود و در یک مکان دور افتاده از شهر، به اجبار چاقو به وی تجاوز کرد.

استیفن بویل 40 ساله که پیش از این در اکتبر 2012 به دلیل چند مورد تجاوز به دو نفر مجرم شناخته شده بود، در دادگاه ایالتی کالیفرنیا در شهر سان دیگو به 250 سال زندان به علاوه 13 سال حبس در زندان این ایالت محکوم شد.

براساس اسناد دادگاه، وی که رییس اسبق یک کمپین دوچرخه‌سواری در سان‌ دیگو بوده است، در اکتبر 2011 در حالی که یک جشن سالیانه را برگزار کرده بود، یکی از قربانیانش را ربود و در یک مکان دور افتاده از شهر، به اجبار چاقو به وی تجاوز کرد.

پلیس در حین انجام تحقیقات دریافت که فرد متجاوز پیش از این نیز دوبار دیگر مرتکب تجاوز شده است.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی ان‌بی‌سی سان‌ دیگو، «بویل» روز جمعه در مقابل چشمان قربانیان و خانواده‌های آنها به چنین مجازات سنگینی محکوم شد.

قاضی پرونده در پی صدور این حکم گفت که این مجازات نمونه‌ای از برقراری عدالت است چون قربانیان به شدت از این حادثه رنج برده و آسیب دیده‌اند.

وی در ادامه از شجاعت قربانیان برای گزارش این حوادث تشکر کرد و یادآور شد که شخص متجاوز به طور قطع عمر باقیمانده خود را پشت میله‌های زندان سپری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد