گوناگون

نشست ۷ نماینده کنگره با سفیر رژیم اسرائیل

پارسینه: 7 نماینده دموکرات کنگره با سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن دیدار کردند تا مخالفت خود با سخنرانی نخست وزیر این رژیم را به اطلاع مقامات تل‌آویو برسانند.

به گزارش پارسینه، پایگاه خبری نیوز سننتینل خبر داد که 7 نفر از نمایندگان دموکرات کنگره در نشستی با سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، مخالفت خود با سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را در کنگره را اعلام و خواستار تعلیق سخنرانی وی شدند.

این درحالی است که خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست هم در گزارشی روز گذشته نوشت، برخی نمایندگان یهودی مجلس نمایندگان در دیداری محرمانه به رایزنی درباره صدور بیانیه‌ای برای تعلیق سخنرانی نتانیاهو در کنگره درباره برنامه هسته‌ای ایران پرداخته‌اند.

بینر روز در ابتدای ماه جاری، تنها یک روز پس از آنکه «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا در نطق سالانه خود از کنگره خواست تلاش برای تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران را متوقف کند، از نتانیاهو دعوت کرد برای سخنرانی در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران در نشست مشترک سنا و مجلس نمایندگان، به واشنگتن سفر کند.

مقامات دولتی آمریکا با بیان اینکه دعوت از نتانیاهو بدون هماهنگی کاخ سفید صورت گرفته و اقدامی خارج از پروتکل‌های دیپلماتیک است، اعلام کرده‌اند در صورتی که نتانیاهو به آمریکا سفر کند، نه اوباما و نه هیچ‌یک از مقامات ارشد دولت با وی دیدار نمی‌کنند.




فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد