گوناگون

یک نماینده مجلس: دولت متعهد به اتمام مسکن مهر است

پارسینه: عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت متعهد است طرحهای نیمه تمام مسکن مهر را در سراسر کشور به اتمام برساند.

حمیدرضا پشنگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دولت موظف است تعهدات قبلی را در مورد مسکن مهر به اتمام برساند.

وی گفت: برخی افراد با اظهارات غیرکارشناسانه درصدد حاشیه سازی برای وزارت راه و شهرسازی در مورد کم کاری در انجام طرحهای مسکن مهر هستند.

او اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در نشست هفته گذشته با کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد که با ارسال نامه از هیات دولت خواسته است تا مابقی اعتبارات طرحهای نیمه تمام مسکن مهر به این وزارتخانه تزریق شود.

نماینده مردم شهرستانهای خاش و میرجاوه و بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی افزود: با اجرای طرح مسکن مهر بسیاری از خانواده ها صاحب خانه شدند اما برخی افراد با انتقادات غیراصولی خود اصل اجرای طرح مسکن مهر را زیر سوال برده اند که این کار از انصاف به دور است.

پشنگ گفت: وزارت راه و شهرسازی درصدد است اجرای طرح تامین مسکن ارزان قمیت را با اسمی دیگر همچون مسکن اجتماعی ادامه دهد از این رو ساخت و ساز مسکن با قیمت مناسب در دولت جدید نیز دنبال خواهد شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص تورم زا بودن طرح مسکن مهر نیز اظهار داشت: طرح مسکن مهر ممکن است تورم ناچیزی در کشور ایجاد کرده باشد که البته آن نیز به بحث کارشناسی نیاز دارد اما با توجه به ارزش پروژه مسکن مهر می توان تورم و نقدینگی ناچیز آن را نادیده گرفت.

وی با شایعه دانستن برخی اظهارات در مورد نیمه کاره رها شدن طرحهای مسکن مهر گفت: کار تکمیل طرحهای نیمه تمام مسکن مهر توسط وزارت راه و شهرسازی با جدیت تداوم دارد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    دولت ناچار است انبوه پروژه های نیمه تمام قبلی را به اتمام برساند.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد