گوناگون

اینستاگرام، صفحه سردار سلیمانی را بست!

اینستاگرام، صفحه سردار سلیمانی را بست!

پارسینه: صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی پس از واکنش وی به عملیات تلافی جویانه سوریه به مواضع رژیم صهیونیستی، بسته شد!

بامداد روز گذشته منابع خبری صهیونیستی از شلیک بیش از 50 فروند موشک از خاک سوریه به سمت ۴ مقر مهم نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر دادند. در پی این حملات، آژیرهای هشدار در جولان اشغالی به صدا درآمد.

صفحه منتسب به سردار سلیمانی پس از این حملات، تصویری را به اشتراک گذاشت که نابودی رژیم اشغالگر قدس را نشان می‌داد. امروز پس از گذشت یک روز از انتشار این تصویر و به جهت مضمون ضد اسرائیلی آن، صفحه منتسب به سردار سلیمانی توسط اینستاگرام غیرفعال شد.

پیش از این نیز این صفحه چندین بار به دلیل انتشار تصاویر و فیلم‌هایی با چنین مضامینی بسته شده بود.

اینستاگرام، صفحه سردار سلیمانی را بست!

منبع: مشرق

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    بابا ما با چشم خودمون داریم میبینیم چه بلای داره سر سوریه میاد بعد همین سردار شما میگه پیروزیم!!![

  • محمد

    بقول باباپنجعلي : جهندم.............خخخخخخخخخخ

  • ناشناس

    در این که مردم ایران خواهان آزادی ، امنیت و آرامش مردم فلسطین وتمامی مردم منطقه هستند شکی نیست واسرائیل باید حق حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمینشان را به رسمیت بشناسد ولی فکر نمی کنید با انتشار چنین تصاویری ، تمامی تلاشهای یک انسان صلح طلب در دفاع از زنان و کودکان مسلمان را زیر سوال می بریم . پیشنهاد من برای مسئولان فرهنگی (نه سیاسی و نظامی ) برگزاری همایشهای با عنوان (جنگ برای صلح و امنیت ) با معرفی سردار سلیمانی به عنوان یک فرمانده در جنگ هشت ساله با عراق ، همکاری با مردم افغانستان در برابر طالبان ، دفاع از مردم عراق ، سوریه در برابر داعش ، به تصویر کشیدن چهره واقعی طالبان و داعش از زبان نظامیان و مردم کشورهای عراق ، سوریه ، افغانستان و حتی ایران ، گفتگوی با خانواده شهیدان مدافع حرم ، گفتگوی با رزمندگان و جانبازان زمان جنگ و مضرات و آثار سوٕ از لحاظ اقتصادی ،اجتماعی ، زیست محیطی و انسانی و معرفی ایرانیان به عنوان

  • ناشناس

    ادامه کامنت ، و معرفی ایرانیان به عنوان انسانهای صلح طلب و ضد جنگ ، باشد . حتی می توانیم در این همایشهای از سربازان عراقی ، سوری و افغان هم دعوت کنیم . کاری کنیم که چهره و تلاشهای یک فرمانده نظامی که بدون لباس رزم با یک کفش کتانی و چفیه ، در حمایت انسانیت و بشر دوستی ، سد دفاعی در برابر داعش هست مخدوش کنیم .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد