گوناگون

معرفی یک سریال در بخشی خبری

پارسینه: پخش پشت صحنه‌های یک سریال تلویزیونی در یک بخش خبری، اقدامی است که به ندرت از تلویزیون سر می‌زند. اما با توجه به آنتن خالی شبکه سوم سیما در چند هفته‌ی اخیر، این اقدام شبکه سه را می‌توان در جهت بازیابی باکس 20 و 45 دقیقه این شبکه ارزیابی کرد.

بخش خبری ساعت 22، شامگاه جمعه (24 آذر ماه) گزارشی از پشت صحنه‌ی سریال «زمانه»، شامل گفت‌وگو با بازیگران و عوامل این سریال‌ را به روی آنتن برد تا پیش از شروع پخش این سریال از شبکه سه سیما، به تبلیغ و معرفی آن بپردازد.

در گزارشی که از پشت صحنه سریال «زمانه» تهیه شده بود، بررسی خط اصلی داستانی این سریال و معرفی آن به بینندگان لحاظ شده بود.

پخش پشت صحنه‌های یک سریال تلویزیونی در یک بخش خبری، اقدامی است که به ندرت از تلویزیون سر می‌زند. اما با توجه به آنتن خالی شبکه سوم سیما در چند هفته‌ی اخیر، این اقدام شبکه سه را می‌توان در جهت بازیابی باکس 20 و 45 دقیقه این شبکه ارزیابی کرد.

سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است از یکشنبه ، 26 آذر ماه روی آنتن برود.

حمید گودرزی‌، مهرانه مهین‌ترابی‌، حسین محجوب‌، پریناز ایزدیار‌ و هومن برق‌نورد،‌ از جمله بازیگران اصلی سریال زمانه محسوب می‌شود.

«زمانه» قرار است پنج شب در هفته به روی آنتن برود و تولید آن، همزمان با پخش ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد