گوناگون

هشدار جدی وزیر امور خارجه ایران به اسرائیل+ فیلم

هشدار جدی وزیر امور خارجه ایران به اسرائیل+ فیلم

وزیر امور خارجه در پی عملیات تنبیهی موشکی ایران گفت: اقدام ما به پایان رسیده مگر آن که رژیم اسرائیل بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه سه‌شنبه شب دهم مهرماه و در پی عملیات تنبیهی موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: غروب امشب ما از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور استفاده کردیم و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی را، که مسئول نسل‌کشی در غزه و لبنان هستند، هدف قرار دادیم. وی افزود: این اقدام بعد از تقریبا دو ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه، بود. رئیس دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیل بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود. وزیر امور خارجه یادآور شد: حامیان اسرائیل اکنون مسئولیت بیشتری برای متوقف کردن جنگ افروزان تل‌آویو، به جای دخالت احمقانه، دارند.
به گزارش فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنیه شب در پی حملات موشکی به اراضی اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.در این اطلاعیه آمده که پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از سوی رژیم اسرائیل در ترور شهید هنیه و تشدید شرارت‌های این رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن سید‌حسن نصرالله و سرلشکر نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.براساس بیانیه سپاه این عملیات با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد