گوناگون

تهران همچنان آلوده/ بازگشت آلودگی پس از دوشنبه

تهران همچنان آلوده/ بازگشت آلودگی پس از دوشنبه

پارسینه: در حالی میزان شاخص آلودگی هوای تهران در روز‌های اخیر کاهش نیافته است و شهروندان تهرانی روز‌های سختی را سپری می‌کنند که شاخص آلودگی هوا امروز نیز بر روی عدد ۱۱۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین ۱۵۶ در شرایط ناسالم برای همه قرار داشته است و کیفیت هوای هم اکنون با شاخص میانگین ۱۱۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا فعالیت سامانه بارشی گسترده شده و علاوه بر مناطق یادشده شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری، همدان، لرستان، زنجان و دامنه‌های جنوبی البرز به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در استان‌های قزوین، البرز و تهران را نیز در بر می‌گیرد که در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به‌صورت برف و در مناطق جنوبی کشور بارش همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در حالی این روز‌ها شهروندان تهرانی شاهد افزایش آلودگی هوا در پایتخت هستند که کمیته اضطرار آلودگی هوا در هفته گذشته مدارس را به مدت یک هفته تعطیل کرد.

این در حالی است که سازمان هواشناسی، با اشاره به بارش باران و برف در برخی مناطق کشور از افزایش آلاینده‌های جوی طی شنبه تا دوشنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خبر داد و این به این معناست که مردم کلانشهر‌ها احتمالا هفته آینده نیز شاهد هوایی آلوده خواهند بود.
منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد