گوناگون

"دشمن با تبلیغات ماهواره‌ای در پی دین‌زدایی است"

پارسینه: دشمنان با تبلیغات، سرمایه‌گذاری و ایجاد برنامه‌های مختلف از جمله ماهواره‌ها به دنبال تخریب انقلاب و کشاندن جوانان به ناهنجاری‌ها هستند که در این زمینه مقوله حجاب و عفاف را نشانه در بین آنان را رفته‌اند.

پیش از ظهر امروز همایش «گلبرگ انقلاب» با محوریت عفاف، حجاب و سبک زندگی برای بانوان و دختران شهرستان اسدآباد برگزار شد.

پس از چند برنامه فرهنگی کارشناس امور خانواده با اشاره به نقش عفاف و حجاب در استحکام خانواده‌ها، اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات، سرمایه‌گذاری و ایجاد برنامه‌های مختلف از جمله ماهواره‌ها به دنبال تخریب انقلاب و کشاندن جوانان به ناهنجاری‌ها هستند که در این زمینه مقوله حجاب و عفاف را نشانه در بین آنان را رفته‌اند.

حجت‌الاسلام حسین دهنوی بهترین سبک زندگی در جامعه را الگو گرفتن از سیره ائمه اطهار (ع) خواند و افزود: امروز جوانان باید مراقب هر نوع ترفند و توطئه دشمنان باشند.

وی با تأکید بر مشاوره و مشورت گرفتن از دیگران برای تشکیل زندگی مشترک، تصریح کرد: مشورت تأثیر زیادی در بنیان و تحیکم خانواده دارد و یکی از راه‌های کاهش و پیشگیری از طلاق است. کارشناس امور خانواده با اشاره به ملاک‌های انتخاب همسر از دختران و بانوان اسدآبادی خواست برای راهکارهای ازدواج صحیح برنامه‌های گلبرگ را دنبال کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد