گوناگون

تمدید قرارداد ستارگان، اولویت اصلی سران رئال

پارسینه: فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال مارید قصد دارد طی هفته های آتی، قرارداد پنج تن از ستارگان اصلی رئال مادرید را تمدید کند.

خبر - تحريريه پارسينه | به نظر می رسد کهکشانی ها بر خلاف رویه سالهای گذشته، سعی بر حفط بدنه اصلی تیم و بازیکنان اصلی خود دارند و در راستای این تفکر، قرار است قرارداد کریس رونالدو، گرت بیل، لوکا مودریچ، تونی کروس و په په در اولین فرصت تمدید شود. مدیریت رئال مادرید قصد دارد حداقل تا سال 2020 قرارداد ستارگانش را حفظ کند.


کروس و گرت بیل، ستارگانی هستند که ممکن است در تیررس تیم های متمول لیگ برتر قرار بگیرند و به همین دلیل پرز قصد دارد هر چه زودتر خط بطلانی بر شایعات جدایی آنها بکشد. اخبار حاکی از تمایل منچسترسیتی به جذب کروس و منچستریونایتد به خرید گرت بیل است.

امسال بر خلاف رویه سالهای اخیر باشگاه مادریدی، زیدان تمایل زیادی به خرید بازیکنان جدید نداشت و به جز بازگرداندن آلوارو موراتا، این تیم خرید مهمی در بازار تابستانی نداشت.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد