گوناگون

«وقتی رضازاده همایش اخلاق را دور زد !؟»

«وقتی رضازاده همایش اخلاق را دور زد !؟»

پارسینه: مازیار ناظمی در صفحه فیس بوکش نوشت: در بخش نامزدهای روسای فدراسیون اخلاق ایران خسروی وفا، داور زنی و رضازاده حضور داشتند که در نهایت با رای هیات داوران خسروی وفا مدیر پر کار و بی حاشیه فدراسیون جانبازان و معلولان انتخاب شد. نکته جالب برخورد رضازاده بود ...

پارسینه - گروه فضای مجازی: مازیار ناظمی مجری ورزشی تلویزیون در صفحه فیس بوک شخصی خود به توصیف یک جشن پرداخته که خود مجری آن بوده و از رفتار حسین رضازاده در آن انتقاد کرده است.


ناظمی در نوشته است: «مجری ششمین همایش فرزندان آفتاب بودم به دعوت دوست قدیمی دکتر امیر رضا خادم این کار را قبول کردم. کاری کاملا غیر انتفاعی و غیر دولتی با هدف معرفی اخلاق مداران ورزش ایران ، راهی که امیر رضا خادم با کمک دوستانش چندسالی است شروع کرده به امید نهادینه شدن بحث فرهنگ و اخلاق در ورزش ایران، اجرای همایش ششم با من بود و چند حاشیه جالب داشت که می خوانید :

- در بخش نامزدهای روسای فدراسیون اخلاق ایران خسروی وفا، داور زنی و رضازاده حضور داشتند که در نهایت با رای هیات داوران خسروی وفا مدیر پر کار و بی حاشیه فدراسیون جانبازان و معلولان انتخاب شد . نکته جالب برخورد رضازاده بود در راه وقتی شنید رئیس فدراسیون برتر نیست به همان سبک قدیمی اش دور زد و به همایش نیامد!؟

- شاید این هنر خادم بود که همه سلیقه های جناحی! ورزش را گرد هم جمع کرد از وزیر ورزش تا علیرضا دبیر، ولی آنچه بیشتر به چشم آمد، مردمی بودن جشن بود.

- بخش سورپرایز ما (به قول فرنگی ها) خواننده بود از مردم سوال کردم از بین ورزشکاران است حدس بزنید از استاد اسدی! گفتن تا بهداد سلیمی خود امیر رضا خادم تا اینکه نکیسا روی صحنه آمد. نیما یکی دوتا کار اجرا کرد با هم روی صحنه گپی زدیم یادی کردم از بازی اولمون در جام جهانی ۹۸ فرانسه و حضور نکیسا گفتم نیما چطوره که فقط فوتبالیستها خواننده میشن و مثلا کشتی گیرا نمی خونن!؟ گفت مثلا کدوم فوتبالیستها گفتم رضا عنایتی گفت رضا که توی خونه هم بخونه، مادرش میگه ساکت بچه های همسایه می ترسن !

- نکیسا از یک خانواده هنری است گفتم برای آقای کفاشیان و فدراسیون فوتبال هم بخوان! گفت من از گیر فوتبال و حاشیه هاش فرار کردم ولی امشب یک مجری حاشیه ساز( یعنی من ! ) دوباره پای من را باز کرد. گفتم نگران نباش حاج علی کفاشیان با یکی از اون خنده های معروفش ! بی خیالت میشه در اینجا دیدم سالن زد زیر خنده و از همه بیشتر دکتر عباسی وزیر ورزش کیف کرد !»

جالب اینکه رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما نیز پیش تر با نقل خاطره ای از حسین رضا زاده و کار عجیبی که او در یک آیین افتتاح کرده بود، به نقل از هادی ساعی گفت: «حسین رضازاده از المپیک بر گشته بود، هر کسی می خواست خودی نشان بدهد و از او تقدیر کند. کارخانه ها و شرکت ها از هم سبقت می گرفتند. سایپا تصمیم گرفته بود یک ماکسیما به رضا زاده بدهد. مراسمی برگزار کردند و من هم دعوت بودم . گروه موزیک ارتش سرود ملی زد و قرآن تلاوت شد و مدیر عامل وقت سایپا (مهندس قلعه بانی ) روی صحنه رفت و از سجایای اخلاقی جهان پهلوان حسین رضا زاده تعریف کرد .

مجری برنامه از حاضران خواست که چند دقیقه به محوطه باز تالار بروند تا کلید خودرو در حضور عکاسان و خبرنگاران به رضازاده هدیه شود. حالا جمعیتی نزدیک به هزار نفر کنار ماکسیما ایستاده ایم تا قلعه بانی کلید را به رضازاده بدهد. فلاش مکرر دوربینها این صحنه را ثبت می کنند .... حسین کلید را گرفت و سوار ماشین شد . چند دورمقابل دوربینها چرخید و از درب محوطه بیرون رفت. گفتند لابد رفت تا ماشین را امتحان کند و الان بر می گردد .

هزار مهمان و خبرنگار و مدیران سایپا نزدیک به یک ساعت چشمشان به در خشک شد ولی جهان پهلوان بر نگشت !!!.... کمی نگران شدم و به موبایلش زنگ زدم . بلافاصله گوشی را بر داشت. پرسیدم که حسین کجا رفتی آخه ؟! اینها همه منتظرند ... با خونسردی کامل گفت " من الان تو راه اردبیلم ... ازشون تشکر کن ... بگو ماشین خوبیه ... دستشون درد نکنه ...


ارسال نظر

  • ناشناس

    وقتی شهرت نردبان قدرت و ثروت می شود و اخلاق فراموش گردد نتیجه این می شود که می بینید وای به حال ورزش ما و این قهرمانان پوشالی که فقط پول را میشناسند

  • علی

    به عنوان یک اردبیلی که شهر عالم پرور و قهرمان پر و شهر شیرمردان است متاسفم واسه همشهری خودم باور کنین اردبیلیا اینطور نیستن

  • ناشناس

    این کار علتها و عوامل مختلفی داره وقتی مسئولین یه عالمه قول میدهند و عکس میگیرند بعدش همچی رو فراموش میکنند حالا از ایشون چه انتظاری دارید.....

  • علی

    واقعا آدم حالا می فهمه که جهان پهلوان تختی کی بود ...

  • علیرضا

    کسی که میره تو کانالهای ماهواره ای به خاطر پول تبلیغ میکنه ایا بیشتر از این میشه ازش انتظار داشت رضا زاده که معلومه خیلی پولکیه دیگه بعد از اون برنامه ها همه به پولکی بودن میشناسنش. اخه اینها هر چی داشت باشن کمه!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد