گوناگون

دعوای تاریخی فرهاد مجیدی و حمید استیلی

دعوای تاریخی فرهاد مجیدی و حمید استیلی

فرهاد مجیدی و حمید استیلی در مقطعی با یکدیگر به طور جدی درگیر شده بودند.

به گزارش پارسینه به نقل از خبر ورزشی ،فرهاد مجیدی اوایل مهر سال ۱۳۹۸ از سمت سرمربیگری تیم ملی امید کناره‌گیری کرد و اختلافاتش با حمید استیلی که آن زمان مدیر این تیم بود، به اوج خود رسید طوری که علیه هم مصاحبه کردند.

علیه من مدرک جمع کردند!

حمید استیلی طی مصاحبه‌ای با خبرورزشی که هفدهم مهر سال ۹۸ منتشر شد، پیرامون اختلاف خود با فرهاد مجیدی و کناره‌گیری او گفت: من مدیر فنی تیم بودم و باید روی کار کادر نظارت می‌کردم. این وظیفه به من محول شده بود و به وظیفه‌ام عمل کردم. به فرهاد حق می‌دهم از خودش دفاع کند ولی از او دلخورم چون رفتاری که داشت، اصلا قشنگ نبود.

استیلی ادامه داد: من با این سن و سال دیگر شهوت شهرت ندارم. در ازبکستان هم همه بازیکنان شاهد هستند که خود فرهاد از من خواست برای بچه‌ها جلسه بگذارم. خیلی بد است که یک نفر خودش به شما بگوید حرف بزن و بعد به شخص دیگری دستور بدهد از حرف زدنتان فیلم بگیرد. وقتی مجیدی در تلویزیون گفت از من فیلم دارد خیلی ناراحت شدم. یعنی همان موقع فرهاد داشت علیه من مدرک جمع می‌کرد!

به بی‌سوادها برنامه نمی‌دهم

ماجرای اختلاف فرهاد مجیدی و حمید استیلی به همین جا ختم نشد چون فرهاد نیز در مصاحبه‌ای تند که همان هفدهم سال ۹۸ در خبرورزشی منتشر شد نیز به شدت از شرایط ایجاد شده که منجر به کناره‌گیری خود شد، گلایه کرد و گفت: حمید استیلی می‌خواست در کار من دخالت کند. او حتی یک بار بابت این‌که ارنج را با او هماهنگ نکرده‌ بودم، ناراحت شد و من هم گفتم شما سرپرست هستی و دلیلی ندارد برای ترکیب ثابت با شما مشورت کنم. از طرف دیگر، درون فدراسیون نیز یک عده می‌خواستند به من دستیار تحمیل کنند و سه نفر توسط آقایان به من معرفی شدند ولی زیر بار هیچ‌کدام نرفتم.

مجیدی ادامه داد: گفتند به کمیته فنی برنامه بدهم ولی چرا باید به افرادی که سواد لازم را نداشته و رزومه مشخصی هم ندارند برنامه بدهم؟

خبرورزشی گردی| استیلی: فرهاد مجیدی داشت علیه من مدرک جمع می‌کرد!

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد