گوناگون

رسوایی جدید برای کاخ باکینگهام ؛ مردی که ادعا می کند پسر کامیلا و پادشاه چارلز است+ تصاویر

رسوایی جدید برای کاخ باکینگهام ؛ مردی که ادعا می کند پسر کامیلا و پادشاه چارلز است+ تصاویر

مرد استرالیایی ادعا می کند که فرزند عشق مخفی پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا است و برای اثبات "میراث سلطنتی" خود از دادگاه کمک می خواهد.

به گزارش پارسینه به نقل از هندوستان تایمز، سایمون دورانت دی، استرالیایی تبار ساکن کوئینزلند، در جستجوی اثبات نسب سلطنتی خود است.

سیمون در هشت ماهگی توسط زوجی که پدر و مادرشان برای ملکه فقید، الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ کار می کردند، به فرزندی پذیرفته شد و از سن کم با این باور بزرگ شد که او فرزند عشق مخفی شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا است.

ادعاهای سایمون دورانت دی

صحبت های شاهزاده ادعایی حول یک سفر در سال ۱۹۶۵ به استرالیا است که در طی آن او ادعا می کند که پدرش که در آن زمان فقط ۱۷ سال داشت، کامیلا را باردار کرده است. 

کاخ باکینگهام هرگز به طور علنی به ادعاهای دورانت دی نپرداخته است، اما او همچنان به دنبال تایید هویت خود است.

e9a671d106534ae287b873ce60cc475b

سایمون دورانت دی، قصد دارد کامیلا و پادشاه چارلز را به دادگاه بکشاند و از آنها بخواهد که تحت آزمایش قرار بگیرندگفته می شود شاهزاده سایمون به دنبال شهرت یا پول نیست.

سایمون در مصاحبه با 7News از عزم خود برای کشف حقیقت صحبت کرد. او ضمن محرمانه نگه داشتن جزئیات خاص پرونده، اطمینان داد که او و همسرش، دکتر الویانا دورانت دی، به طور خستگی ناپذیری برای جمع آوری مدرک کار کرده اند.

سایمون چندین سال است که به دنبال آزمایش DNA از چارلز و کامیلا بوده است. وی تصریح می کند: « اتهاماتی مانند این که من برای پول این کار را می کنم؟ یا این کار را برای شهرت انجام می دهم؟ هیچ کدام درست نیست.من همه این کارها را انجام نمی دهم تا یک شخصیت فیس بوک (نمایشی) باشم.»

9d9a6b17f642419593aaa742a56d6ddf

"پرنس سایمون" ادعایی ادامه داد: «تمام چیزی که ما می خواهیم حقیقت است».

 سایمون ابراز امیدواری کرد که به اشتراک گذاشتن داستان خود از طریق نتفلیکس یا دیگر پلتفرم‌های رسانه‌ای، پادشاه و ملکه را مجبور به رسیدگی به ادعاهای او کند.

او گفت: «من پرونده‌ام را از طریق کانال‌های قانونی مناسب بررسی می‌کنم، اما می‌دانم که به اشتراک گذاشتن داستانم و آگاهی هرچه بیشتر مردم از ادعاهایم برای رسیدگی به ادعاهای من از چارلز و کامیلا کلید، خواهد بود.»

شاهزاده ادعایی در پایان گفت: «من از هر دوی آنها آزمایش DNA می خواهم» و افزود: «اگر به اشتراک گذاشتن داستان من با مخاطبان گسترده تر به دستیابی به آن کمک می کند، پس بیایید این کار را انجام دهیم».

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد