گوناگون

تهران در آستانه وضعیت قرمز

پارسینه: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، میزان بارش‌ ها حدود ۸ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته کاهش داشته است

به گزارش پارسینه، مشاور وزیر نیرو با اشاره به اینکه تهران، اصفهان، مشهد و شیراز پُرمصرف ترین مناطق کشور در بخش آب هستند گفت: وضعیت آبرسانی به اصفهان و کرمان همچنان قرمز و تهران زرد است که در صورت عدم بارش های پاییزه و صرفه جویی، وضعیت تهران نیز قرمز می شود.
به گزارش مهر، حمیدرضا جانباز با اشاره به وضعیت بحرانی بارش ها در کشور اظهارداشت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، میزان بارش‌ ها حدود ۸ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته کاهش داشته است.مشاور وزیر نیرو از مصرف یک‌ چهارم کل آب شرب کشور در استان تهران خبر داد و گفت: در صورت تصویب در هیئت وزیران، مشترکان پُرمصرف جریمه خواهند شد. وزارت نیرو به دولت پیشنهاد کرده مشترکانی که بیشتر از الگوی مصرف (متوسط کشور ۲۲ مترمکعب در ماه و در تهران ۲۰ مترمکعب)، از آب استفاده کنند، در مرحله نخست ما به‌ ازای آنچه که بیشتر از الگو مصرف کرده‌اند جریمه شده و در مرحله بعد در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، انشعاب آنان قطع شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد