گوناگون

سردار طلایی: شبکه‎های اجتماعی شمشیر دولبه‎اند

نایب رئیس شورای شهر تهران، گفت: شبکه‎های اجتماعی مانند شمشیر دولبه‎ای عمل می‎کنند که هم می‎توانند مفید و سودمند باشند و هم می‎توانند مضر باشند.

سردار " مرتضی طلایی " در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا در مورد شبکه‎های اجتماعی، گفت: امروزه شبکه‎های اجتماعی واقعیتی است که در سطح دنیا مطرح است و باید با آن به شیوه‎ی معقول برخورد کرد.

وی ادامه داد: به نظر من باید قواعد و چارچوب‎هایی برای استفاده از این شبکه‎ها وضع شود که اگر این اتفاق بیفتد، آموزش‎های لازم صورت پذیرد ، قواعد تعریف و امنیت شبکه‎ها برقرار شود، استفاده از شبکه‎های اجتماعی می‎تواند به توسعه‎ی اجتماعی کمک کند.

عضو شورای شهر تهران، که در نمایشگاه تلکام با خبرنگار سیتنا سخن می‎گفت در مورد ارتباط توسعه‎ی خدمات مخابراتی و خدمات شهری نیز گفت: شهر یک مجموعه‎ی یکپارچه و به هم پیوسته است، بنابراین وقتی مخابرات خدمتی را ارائه می‎کند همه‎ی اجزای شهر از آن استفاده می‎کنند؛ همانگونه که وقتی شهرداری خدمتی را ارائه کند همه اجزای شهر از آن بهره مند می‎شوند.

طلایی ادامه داد: برای مثال توسعه‎ی شبکه‎ی فیبرنوری که خدمتی مخابراتی محسوب می‎شود، سرعت خدمت رسانی را بسیار بالا برد و حمل و نقل‎های مردم را کاهش داد که خود این موضوع خدمات شهری را نیز تسهیل می‎کند.

وی افزود: همه‎ی دستگاه‎ها که به نوعی خدمتی را به مردم ارائه می‎کنند به صورت شبکه‎ای به یکدیگر نیز متصل هستند و به نوعی ارتباطی دوسویه برقرار می‎کنند، که به نظر من تا کنون نیز این ارتباط دوسویه با موفقیت روبه‎رو بوده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد