گوناگون

توضیح مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عکس رفسنجانی و بابک زنجانی

به گزارش پارسینه، روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در اطلاعيه‌اي به هياهوي برخي رسانه ها و خبرگزاريها در مورد آيت الله هاشمي رفسنجاني پاسخ داد. متن اطلاعيه به اين شرح است:

اخيراً بعضي سايت هاي خبري و خبرگزاري ها، اقدام به انتشار عكسي مربوط به ديدار شخصي به نام بابك زنجاني با آيت الله هاشمي رفسنجاني كردند و تلاش مي نمايند به جامعه چنين القاء نمايند كه اين ديدار اخيراً انجام شده است.

جهت تنوير افكار عمومي، به اطلاع مي رساند كه عكس منتشر شده در رسانه ها مربوط به "ديدار اعضاي شركت كننده در اولين جشنواره ملي توليد كنندگان جوان" روز چهارشنبه، 30 آبان 1386 است كه خبر اين ديدار جمعي نيز در رسانه هاي آن زمان از جمله خبرگزاري فارس به شماره 8608300733 منتشر شده بود.

در آن ديدار با معرفي رئيس هيأت مديره خانه صنعت و معدن جوانان ايران، به 47 نفر از توليد كنندگان نمونه و جوان كشور لوح تقدير اهدا شد كه آقاي بابك زنجاني يكي از آنها بود و عكس مربوط به همان مراسم است.

سوءاستفاده برخي رسانه ها از تصاوير بايگاني براي مستندسازي اخبار جعلي و القاء شايعات جاي تأمل و تعجب دارد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تا کور شود چشم بدخواهان که این ذخیره انقلاب را نمی توانند تحمل کنند .

  • اهورا

    ثروت ایشون مشخصه ازکجااومده...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد