گوناگون

نادر طالب زاده: علاقه استون برای تشرف به اسلام در ۲۲ بهمن به اوج خود رسید

خبرگزاری مهر نوشت:

تهیه کننده و مجری برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به تشرف "علی استون" به اسلام گفت: روز 22 بهمن علاقه استون برای تشرف به اسلام به اوج رسید.

نادر طالب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در واقع زمانی که در میدان امام مطرح شد که یک گروه آمریکایی در میدان هستند تمامی مردم در یک لحظه به نشانه احترام به این اشخاص پرچم‌های مرگ بر آمریکا را پایین آورده و یک سکوت خاصی در میدان ایجاد شد که این احترامی که مردم ایران گذاشتند در نهایت سبب شد تا استون تحت تاثیر این حس مردم قرار گیرد.

وی ادامه: داد: این حس با هم بودن مردم در واقع یک موضوع عجیبی است در میان مردم ایران وجود دارد که ما آن را دست کم می‌گیریم.

طالب زاده در ادامه با اشاره به اینکه استون پس از تشرف به اسلام نام علی را برای خود انتخاب کرد اظهار داشت: استون برای تشرف به اسلام به سبب سابقه خانوادگی آمادگی داشت چون سابقه خانوادگی نکته مهمی است و پدر استون موثرترین فیلم‌های افشاگرانه را بر اساس سیاست‌های آمریکا ساخته است.

تهیه کننده و مجری برنامه‌های تلویزیونی در ادامه یادآور شد: استون این یک انسان تاریخ شناس و صاحب فکر است و این زمینه‌ها را داشت و در واقع یک شناخت نسبت به اسلام، حزب الله و .. در وجود شان استون وجود داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شان استون اصفهان را برای تشرف به اسلام انتخاب کرد اظهار داشت: قرار بود یک فیلم در خصوص اقلیت مذهبی با حضور چند فیلم ساز آمریکایی در اصفهان ساخته شود به همین سبب استون به اصفهان سفر کرد.

طالب زاده با اشاره به اینکه اسکات فرانک کارگردانی این کار را بر عهده دارد گفت: قرار است در این فیلم موضوع اقلیت‌های مذهبی در ایران را یک کارگردان آمریکایی مشاهده و می‌سازد تا زندگی واقعی اقلیتها را در برابر دروغ پردازی مفصلی که برخی از رسانه‌های خارجی مطرح می‌کنند ساخته شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد