گوناگون

کفاشيان:‌ وزير به کي روش و باشگاه ها تذکر داد

کفاشيان:‌ وزير به کي روش و باشگاه ها تذکر داد

پارسینه: علي کفاشيان گفت: وزير ورزش و جوانان گله داشت که چرا برخي مسايل در رسانه‌ها اعلام شده است و اميدوارم بتوانيم بازيکنان را به اردوي تيم ملي برگردانيم.

رييس فدراسيون فوتبال پس از جلسه با وزير ورزش محمود گودرزي اظهار کرد: وقتي چند بازيکن تيم ملي به کشورهاي ديگر مي‌روند و با دو، سه برابر مبلغ قراردادشان در ايران جذب آنها مي‌شوند، زور ما نمي رسد که کاري انجام دهيم. وقتي روي کاغذ از يازده بازيکن تيم ملي 8 - 9 نفر خارج از کشور باشند، اردوي آفريقاي جنوبي به دردي نمي‌خورد و اگر در داخل کشور اردو برگزار کنيم، بهتر است.

وي ادامه داد: کي‌روش امروز گفت که اگر چند بازيکن مثل جواد نکونام، پژمان منتظري و جباري در اختيار تيم ملي باشند مي‌تواند اردو برگزار کند، در غير اين صورت اردويي نخواهيم داشت.

رييس فدراسيون فوتبال با تاکيد بر اين که بازي با نيجريه برايش خيلي مهم است، يادآور شد: اگر بازيکنان در اختيار تيم ملي نباشند مشکلات زيادي را در پي دارد. واقعيت اين است که اگر باشگاه‌ها مي‌توانستند بازيکنان را نگه دارند آنها مي‌ماندند. نکونام در ابتداي فصل سه برابر رقم قراردادش با استقلال پيشنهاد داشت. ما با او صحبت کرديم و گفتيم که مي‌پذيريم بخشي از قراردادش را پرداخت کنيم، اما در نهايت او نماند.

کفاشيان در واکنش به اين اظهارنظر که اگر خود فدراسيون مداخله مي‌کرد بازيکنان نمي‌ماندند، گفت: ما قول داده بوديم که بيستم فروردين ماه ليگ تمام مي‌شود و همه بازيکنان در اختيار کارلوس کي‌روش قرار مي‌گيرند. وزير ورزش و جوانان هم به او قول داد اما تيم‌هاي قطري اين مساله را نمي‌پذيرند و من هم نمي‌توانم فشاري بياورم. اين مسائل پيش آمده و باعث گلايه وزير و کي‌روش شده است. وزير گله داشت که چرا اين مسايل در رسانه‌ها اعلام شده است. اميدوارم بتوانيم بازيکنان را به اردوي تيم ملي برگردانيم.

وي در واکنش به خبرنگاري که پرسيد منظورتان اين است که بايد قرارداد بازيکنان با تيم‌هايشان فسخ شود، اظهار کرد: خير. مسابقات قطري‌ها دو مرحله اي است. بعد از اين که ليگشان به پايان مي‌رسد مسابقات ديگري دارند. اگر نتوانيم بايد در ايران اردو برگزار کنيم و در داخل کشور هزينه‌هاي بيشتري را صرف کنيم.

کفاشيان ادامه داد: باشگاه‌هاي داخلي مقابل کارلوس کي‌روش موضع گيري نکنند. ما هر ساله رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را در پيش داريم، اما بعد از هشت سال است که به جام جهاني مي رويم. وزير ورزش و جوانان گفت که همه بايد به فکر منافع ملي باشند و تذکر داد که در داخل کشور مشکلي براي تيم ملي ايجاد نکنيم.

رييس فدراسيون فوتبال در واکنش به خبرنگاري که گفت کي‌روش از جلسه ناراحت بيرون آمد، مگر جلسه خوب نبود؟ خاطرنشان کرد: بخشي از اين جلسه تذکر به کارلوس کي‌روش بود که چرا اين مساله را رسانه‌اي کرده است. وزير با ما جلسه داشت و قول حمايت داد. برخي صبور هستند و برخي ديگر نه.

کفاشيان در پاسخ به اين پرسش که آيا به فدراسيون فوتبال کمک مالي خواهد شد؟ تصريح کرد: بالاخره پول هست. بايد پول بگيريم، اما مشکل ما اين نيست. يک بخشي از پول مورد نظر را فيفا مي‌دهد. براي بازي تدارکاتي زمان لازم و شرايط بازيکنان فراهم باشد.

وي هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش که آيا فتح‌الله‌زاده را به کميته‌ انضباطي احضار خواهيد کرد؟ گفت: بحث هايي که فتح‌الله‌زاده مطرح کرده است و گفته که به فيفا شکايت مي‌کند بايد در کميته‌ انضباطي مطرح شود، چون اين مساله حساسيت دارد که کسي مسائل داخلي را به خارج از کشور منتقل کند و ما در کشور هستيم و خودمان آن را حل مي‌کنيم.

کفاشيان در واکنش به بحث‌هاي مطرح شده از سوي مسئولان باشگاه سپاهان مبني بر اين که اگر بازيکنان ملي‌پوش را در اختيار نداريم فدراسيون مسئوليت هزينه‌هاي اعزام به رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا را بپذيرد، گفت: ما اگر ملي‌پوشان را در اختيار بگيريم مسئوليتش را مي پذيريم. اگر مشکل فقط هزينه است، هزينه‌ها را پرداخت مي‌کنيم. مشکلي وجود ندارد و همه هزينه‌ها را مي‌دهيم.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد