گوناگون

بازگشت مسی به تمرینات بارسلونا

بازگشت مسی به تمرینات بارسلونا

پارسینه: لیونل مسی که در بازی برابر بیلبائو دچار مصدومیت از ناحیه استخوان لگن شد و این مشکل در بازی برابر اروگوئه تشدید یافت، امروز در بخش اول تمرینات بارسا حضور یافت.

خبر - تحریریه پارسینه | مسی به همین دلیل بازی آرژانتین مقابل ونزوئلا را از دست داد و دوشنبه گذشته به بارسلونا بازگشت. پزشکان بارسا همان روز مصدومیت او را تایید کردند و توصیه آنها به مسی این بود که از فشار تمریناتش بکاهد.

مسی که در پیغامی به هواداران، از روند خوب بهبودی اش خبر داده بود، امروز در بخش اول تمرین بارسا حضور یافت و سپس به صورت اختصاصی زیر نظر فیزیوتراپ های تیم قرار گرفت. هنوز مشخص نیست که مسی به بازی روز شنبه برابر آلاوس خواهد رسید یا خیر.
بازگشت مسی به تمرینات بارسلونا(عکس)

بازگشت مسی به تمرینات بارسلونا(عکس)

ارسال نظر

  • سبحان شاهمرادی اصولگرا

    ریش هر مردی را زیبا میکند

  • سبحان شاهمرادی اصولگرا

    مسی باید از تیم بارسلونا بیرون بیاید و به یک تیم دیگر رود مثلا به بایرن مونیخ

  • ناشناس

    مسی هرگز برایم اسطوره فوتبال نبود چون 10سال ازم کوچکتره و دیدن فوتبال های بدون اسطوره یعنی وقت تلف کردن فقط بازی های قدیمی رو نگاه می کنم و یا با کنسول بازی های 20سال پیش رو بازی میکنم تاحداقل چندتا بازیکن اسطوره رو ببینم و از فوتبال لذت ببرم

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد