گوناگون

ناامیدی بنیتس از بدست آوردن دل هواداران

پارسینه: به گزارش ساکرنت، رافائل بنیتس که تا پایان فصل جاری به شکل موقت هدایت چلسی را به عهده گرفته است، تاکنون نتوانسته اعتماد هواداران این تیم را بدست آورد.

سرمربی چلسی از اینکه بخواهد دل هواداران این تیم را بدست آورد، دست کشید.

به گزارش ساکرنت، رافائل بنیتس که تا پایان فصل جاری به شکل موقت هدایت چلسی را به عهده گرفته است، تاکنون نتوانسته اعتماد هواداران این تیم را بدست آورد.

او جانشین روبرتو دی متئو محبوب شد و از بازی نخستی که روی نیمکت این تیم نشست با سر و صدای هوادارانی روبرو شد که خواستار خروج او از باشگاه بودند. بنیتس پس از آن در کنفرانس‌های خبری بسیاری اعلام کرد به زودی دل هواداران را بدست خواهد آورد ولی اکنون به نظر می‌رسد از انجام این کار دست کشیده است.

وی در این زمینه گفت: به این نتیجه رسیدم که نمی‌توانم دل هواداران چلسی را بدست آورم زیرا در لیورپول عملکرد بسیار موفقی برابر چلسی داشتم. تصور می‌کردم اگر در چلسی نیز به پیروزی‌های زیادی دست پیدا کنم می‌توانم اعتماد هواداران این تیم را نیز بدست آورم ولی اکنون به این نتیجه رسیده‌ام که همواره نمی‌توانید در همه زمینه‌ها موفق عمل کنید.

وی افزود: هواداران باشگاه هیچ حس خوبی به من ندارند. من نیز پس از مدتی همین حس را پیدا کردم. به این نتیجه رسیدم که در جایی که کار می‌کنید همه شرایط را نمی‌توانید کنترل کنید. همواره کسانی هستند که با نظر شما مخالف هستند و شما نیز به هیچ وجه نمی‌توانید آنها را با خود هم نظر کنید.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد