گوناگون

دایی: کروش نباید خودش را مقابل فوتبال ایران قرار دهد

پارسینه: سرمربی راه‌آهن از کارلوس کروش انتقاد کرد.

علی دایی سرمربی راه‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: «راه‌آهن و سایپا در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته‌اند كه همین باعث می‌شود مسابقه این دو تیم حساس باشد. البته روند تیم ما خوب بوده اما از نتایج راضی نیستم.» او در مورد مظلومیت تیم‌های تهرانی غیر از پرسپولیس و استقلال هم حرف زد: «تیم‌های تهرانی غیر از پرسپولیس و استقلال، مظلوم واقع می‌شوند چون در بازی با استقلال و پرسپولیس، مهمان هستند. ما طرفدار نداریم اما حداقل می‌توانیم در زمین خودمان با این دو تیم بازی كنیم. اما این اتفاق نمی‌افتد و ما در مسابقه رفت و برگشت مهمان این دو تیم هستیم.»

علی دایی در مورد تیم ملی و انتقادات اخیر كارلوس كروش از كیفیت لیگ ایران هم گفت: «من حرف‌های كروش را قبول ندارم. باشگاه‌ها در حال حاضر بیشترین همكاری را با تیم ملی دارند. هیچ وقت لیگ به خاطر تیم ملی تا این اندازه تعطیل نشده بود. كروش نباید با این حرف‌ها خودش را مقابل فوتبال ایران قرار دهد. این حرف‌ها، فرار رو به جلو است. دردی را دوا نمی‌كند. متاسفم كه این حرف‌ها مطرح شده. اصلا یكی از دلایل پایین بودن كیفیت مسابقات لیگ برتر همین تعطیلی مسابقات است. در این شرایط كه باشگاه‌ها هدف كمك به تیم ملی را دارند، نباید این حرف‌ها از سوی كروش مطرح شود.»

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد